Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 11. marts 2013

Mandag med sne...

Så er det,mandag og man tror ikke sine egne øjne, det kommer små hvide tingester ned fra himlen,ohhh nej... det kan da ikke passe,i Tirsdags,hvade vi det dejligste forårs vejr med 18 grader og sol,og nu sner det... troded lige at varmen var ved at komme,men nej.kong Vinter tager fat igen...
Er i disse dage lidt, trist vist ved mode, først en forstrækning i låret og nu en iskjaersnerve der bestemt ikke vil som jeg...
træningen har ligget stille i 12 dage og det er jo ikke lige mig... syntes det er noget l... når nej møg..
jeg er jo til sved og sved og ikke til ro og ro..
Når men det er der vel ikke så, meget at gøre ved.. håber på at kunne starte let op imorgen...
ha en super dag derude..

lige et sødt billede af en Gåsefamilie som jeg godt ville lave.lidt

2 kommentarer:

  1. Hej Charlotte.
    Det er rigtig træls med den forstrækning i låret, håber det snart arter sig så du kan komme afsted. Jeg sidder også stadig med min fod som heller ikke er blevet bedre overhovedet, så jeg må også forholde mig i ro men så er vi to og det er da heldigt at vi har vores computer, så vi kan følge med i hvad der ske.
    God bedring til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Tak for din hilsen..
    Ja vi er nogen kønne nogen... Nu må det stoppe..iskjersnerven driller også..hmm.
    Lige nu sidder jeg og kigger på en snedækket have.. Og sneen vælter ned øvøv..
    Ha en super dsh

    SvarSlet