Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 29. april 2013

Mandag igen..

Så er der igen gået en uge,en uge hvor ryggen ikke rigtig har villet som jeg og hvor søndag var i hovedpinens tegn.. Øvøv..

Men hertil morgen,ser det ud til at,denne uge bliver nogenlunde "normal" begynder at træne imorgen så burde kroppen være klar..

Håber også at jeg også ka få gang i mit håndarbejde igen,det har det været lidt sløjt med de sidste par uger,har lige et par projekter,der halter.. ( strømper,kænguro,shorts..osv) så mon ikke der er noget der skal laves færdigt..

Derudover så skal kosten igen i de rette rammer,har haft lidt svært ved at kunne se, hvordan low carb.. Princippet kunne fuldføres,men giver det atter en chance,da jeg har hørt at mange har haft succes med den..
Måske jeg er lidt for utålmodig..

Her ses dagens morgenmad..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar