Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 7. april 2013

Træning og kost...

Så er jeg kommet godt igang med løberiet igen..har de sidste gange løbet  omk. 5,4 km og det er ellers flere år siden sidst.. :)
Men syntes at vægte ikke rykker  sig selvom jeg spiser efter low carb. Prensippet,træner mellem 4-5 gange om ugen når,alt flasker sig men mindst 3 gange om ugen..
Træningen består af cardio.. Løb eller crosstrainer minimum 30 min samt styrketræning hvergang..
Jeg har besluttet mig ikke at give op denne gang.. Jeg skal nok vinde over den S.... Vægt..
Syntes eller at figuren ar forandret sig og er ellers i godt humør..men muskler vejer jo også mere end fedt..
Så mandag står på træning, nu prøver vi at løbe 2 dage i rap 1 løbe fridag som udskiftes med crosstrainer min 45 min.. Og sådan bliver ugen..
Udover dette skal der så styrketræner i minimum... 45 min... Så mon ikke der sker et eller andet.vi får se mit mål er 5 kg på 8 uger...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar