Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 21. april 2013

Øvøvøv og tre gange øv

Nejjjj med for h.....  Da også.. 
Så var man,lige komme så godt igang,så driller den dumme akilessenen,IGEN må sku.. Sige at humøret lige røg en kende nedad..
Når men en ting jeg rar lært er at,jeg skal stoppe når jeg kan mærke at det gør ondt,i stedet for bare at fortsætte og gøre overbelastningen værre
To dage med maget,traven rundt i Lille og Bruxelles og så måske ikke i de bedste sko,var nok til at starte en iratation,i senen,og så skulle jeg lige løbe. 6 km i fredags,nok ikke det bedste jeg kunne gøre grrrr...
Det er det man,kalder learning by doing.."gamle" tosse tror aldrig jeg lærer det... 
Nu må,jeg så lige hold nogle dage,hvor løberiet ikke er i højsædet,så må,der andre midler til og så må jeg,nøjes, med løbebåndet,da det ikke er så hårdt at løbe på... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar