Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 27. august 2013

Hold nu op

Så det tirsdagog solen skinner rigtig dejligt,for første gang meget længe,har jeg ondt i ryggen,ikke noget alvorligt men en dum murren,og det ireterer..
Jeg ved jo.jeg skal leve med det,sådan er det jo når ens nederste del af ryggen er faldet sammen..
En situation som ikke bliver bedre,men som man skal leve med,og så må man jo prøve at gøre noget der kan styrke musklerne omkring rygsøjlen...
Derfor er jeg så småt begyndt at løbe igen,det bliver en lang og sej kamp,syntes det er svært,syntes ikke rigtig bentøjet vil,det højre knæ og ben driller en del..men det skal nok blive godt..
Der ud over skal min vægt meget gerne falde "nogle" kg.. Siger ikke at jeg er meget overvægtig men siger at det ville gavne på ryggen at smide "nogle" kg..
Hvordan kan det være at man syntes det er svært at leve sundt ???
Det har jeg tænkt på mange gange,jeg har prøver nogle forskellige livs stile,så som mad uden kulhydratet (low carb) bestemt ikke nogen susse..
For en del år siden spiste jeg efter De danske Vægtkonsulenterne og det fungerede bare super godt,super lækkert mad,morge-middag-aften også dessert..
Maden er også familie venlig,da den kan laves så resten af familien sagtens kan spise det samme uden at skulle tabe sig..så igen hvorfor er det så, så hulens svært.. Tænker så det knage...
Når men alfa omega er jo op på hesten og derud af..
Er gået igang med løberiet,prøver at løbe hver anden dag,ca 4-5 km indtil videre..er øm i hele kroppen i dag..men vil alligevel prøve at komme en tur ud og lufte benene..så får vi se hvad det ender med..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar