Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 30. august 2013

Man skal se positivt på dagen..🏃🏃🏃

Puhhhha.. Når nej,der var jo ike det jeg skulle sige..
Jeg skulle sige noget positivt,selvom jeg er lidt,træt af,ikke at kunne se fremskridt i løberiet..
Ved jo godt at jeg starter, alt for hurtigt, holder jo øje med uret,og kilometer tiden ,men nej, er ikke blevet kloger,gamle t...e..burde jo vide bedre..meeeeeen nej..og så må man jo betale og "dø"kort tid efter... Turen i dag blev kort KUN 3 km...
Men som skrevet man skal være glad for selv en lille løbetur..alt tæller på kortet...mon ikke der snart er fremgang.. Stoppe gør jeg ikke..


Må indrømme turen i dag føltes,lidt som på billede..lidt i tåger..
Umådelig træt og uoplagt..


Når men nu kan man da se frem til en weekend med måske godt vejr..hernede er det stadigvæk
Dejlig varmt,i dag lidt trykkene.. Kun 22 g.. Men trykkene..
Om lidt skal de tossede hunde ,luftes og så går turen ind til ISB for at hente Christine der er til optagelse til fodbold ja i læste rigtigt det,skal ,man hernede..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar