Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 26. august 2013

Så det Mandag igen og skolestart..🎒🎒

Så det mandag igen og skole sart..
Tænk nu tager Christine fat på sidste år på ISB. Hun er blevet det man kalder senior..jeg kan ikke fatte at hun til næste år er student..
Kan ikke fatte at hun så,måske flyver ud i den store verden..( uden sin mor) det bliver s.. Hårdt,men sådan er livet jo

Måske kører flyttebilen også mod gamle Danmark og et nyt og anderledes liv skal begynde igen..hmmm bliver underligt at skulle ud på arbejdsmarkedet igen..og det bliver nok også svært at finde lige det job,man gerne vil have..ermeget i tvivl..

Mange tanker er allerde begyndt at svirer i mit hoved..hvad vil du..er du klar til at skulle ud i institutions livet igen og svaret er nej..
Må indrømme at det er skræmmende at tænke på,sådan som daglig dagen i en institution ser ud til at være..alt for mange børn til alt for få voksne..nogen siger sådan er virkeligheden,men jeg siger så vil jeg heller finde på noget andet..

Det andet ved jeg så ikke lige hvad er..tænker tænker tanker..
Måske, måske ikke..
Ja hvad skal der ske,vi får se..
Lige nu vil jeg så lave noget kreativt,bruge tiden til noget som jeg holder utroligt meget af..
Bruge tiden medens jeg har al den fritid jeg kan.ønske mig..
Få started op på løberiet for alvor igen,hvis altså den halv gamle krop vil,lige nu drille knæet
Men mon ikke, det kan fikses i løbet af det næste år,vi får se..
Man har da lov at håbe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar