Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 27. august 2013

Super løbetur..

Så fik vi det gjort..
Det blev en rigtig god tur,i skoven, med lidt bakke træning..godt nok var jeg lige ved at dø, men det var nu rigtig dejligt at få sat gang i lungerne igen..
Jeg har altid brugt denne form for træning når jeg har syntes at en alm. Løbetur kunne gå hen og blive en pine..
Man tænker helt anderledes og fokuserer ikke på hvor langt man løber..
Man får lidt fart i futtene og slapper så lidt af,når man har nået toppen og vender snuden ned af igen..
Lige en puster og forfra..jeg startede i den bløde ende med 5 stk.. Opad så,ligges der lidt på efterhånden som formen bliver bedre..
Alt i alt blev dagens tal 4,0 km..super.. Næste gang håber jeg det bliver lidt længere..
Løb i skoven er altid en oplevelse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar