Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 11. september 2013

Juicer og smoothies

Lige for tiden bruges blender og saftpresseren rigtig meget..laver grøn juice og rød smoothies hver dag..eller næsten hver dag..
Den grønne juice kalder jeg skipper skræk..den drikker jeg når jeg har trænet og den smager rigtig godt..den laves af det grønne jeg har i køleskabet ,men en ting er sikkert og det er at der skal være spinat i den..
Jeg bruger som regel..

Skipper skræk :

To håndfulden spinat
1/2 agurk
2-3 cm økologisk citron
Persille hvis jeg har det..
Og hvis jeg har det roden fra broccolie..
Bladselleri 1-2 stilke
Så den røde smoothie.som jeg kalder Bloddy Mary...
Heri putter jeg ..
1-2 rødbeder ( saften)
10 jordbær frosne
Lidt blå bær
Saften fra 1 appelsin
Evt gulerødder..alt efter ens egen smag
1/2 til 1 frossen banan der blendes sammen med jordærene
Evt..lidt mynte hvis man kan lide det..
Altsammen blendes til sidst en en lækker smoothie..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar