Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 26. september 2013

Smoothie /juice afhængig

Må indrømme at jeg er gået hend,og blevet, lidt afhængig ag smoothies og juicer, altså hjemmelavet,friskt og dejlig..
Jeg er blevet rigtig glad for at lave begge dele..
Men har indtil videre lavet mest smoothies..
Jeg er blevet helt vild med at bruge, rødbeden,den smager godt og har en masse jern i sig,farven er utrolig..flodt rød..


Derud over bruger jeg æbler-citroner-appelsiner..til både smoothies og juicer..har tænkt mig at prøve At lave en juice med ananas -appelsin-æble..det må næsten prøves..
En smoothie som jeg også har tænkt på at prøve at lave,er en med:  ananas-æble-banan- mango-ingefær-valilie..tror at den må smage himmelsk..
Skal nok ligge en besked ind om hvordan den bliver..

Lige en super ide..frys jeres banan.. Når i skal bruge den til smoothies...jeg gør det ved bananer der,er lige ved at have sidste udløbs frist..
Når jeg laver smoothie bruger jeg frosne bær og frugter..samt juice fra æbler og rødbeder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar