Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 27. september 2013

Surt show..

Ja det er surt show..for h.....da også,glædede mig helt vildt, til The Color run Bruxelles på søndag,løb mandag 5,2 km fik ondt i baglås,og lægmuskel,satte farten ned og løb resten af turen næsten uden smerte og ømhed..
Smerten i låret forsvandt,og jeg har ikke kunnet mærke noget til det,så i dag kom løbeskoene på og jeg glædede mig til en lille tur på ca. 3,0 km..
Men efter ca 100m føltes er som om,lægen blev sten hård og ømheden var ubehagelig..som jeg nu er prøvede jeg at løbe lidt ned af marken,blev så enig med mig, selv om at stoppe og tage nogle iprobofin og alm smertestillende,samt bruger kulde og varme.. Indtil søndag..for med der skal jeg..om jeg så må gå ... Så vil jeg med..så er det men begynder at tænke på ens alder,men den skal altså ikke stoppe mig med at løbe,for løbe det vil jeg.. Og nej jeg er ikke gået for hurtigt frem..syntes faktisk at jeg har vær lidt doven.. Men jeg skal nok komme efter det.. Og jeg skal også løbe den 18/10 .. 4 km running for missing children Europe.. Så kryds finger..
Hmmm er skisme lidt sur...
 
I dag føles det lidt opad bakke..men det skal nok lykkedes..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar