Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 21. oktober 2013

Mandag igen.

Så det mandag morgen igen,syntes vækkeuret, ringede lidt for tideligt,når men nu er datteren kørt i skole og nu vil jeg nyde min morgenmad,som jeg faktisk er kommet til at elske..
I næste uge ved denne tid sidder Christine og Jeg nok og nyder en kop kaffe på en strarbucks i London,nøøøøj hvor vi glæder os til at komme over til den dejlige by..
Havde aldrig troet at jeg skulle komme til at savne London som jeg gør,men sådan er det nu engang..
Eller så går vi en ret varm uge imøde hernede.. Tror det eller lad være imorgen lover de 21g.. Ja jeg skrev 21g.. Vi skriver snart 1.nov og manden min tog afsted på arbejdet i shorts.. Whattt.
Man føler jo næsten at man har vundet i lotteriet..
LADDETENDELIGFORTSÆTTE.. :)
 
Elsker min morgenmad...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar