Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 15. november 2013

Endnu en pakke afsted..

Så røg der lige 30 stk jule sokker med posten til Danmark..
De 15 stk.. Tager derfra en lang tur til Australien.. Sjovt..
Så nu er det igang med flere af de resterende bestillinger...
Medens jeg sidder og lavet disse små juleophæng..kærer tanken on hvad man nu kan finde på med disse sokker.. Har en plan..
Men den får i først at se..når jeg har en færdig..hihi..
Men jeg er ikke gået væk fra at skulle til at,lave personlige jule sokker til børn og voksne..
Når jeg skriver personlige,så mener jeg de kan laves i ynglingsfarven,med en bamse eller en anden sjov ting som man holder af...
Det bliver sjovt at se hvad jeg så kan hitte på..i må vente med tålmodighed..
Ha en super weekend..

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar