Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 8. november 2013

Jule sokker..

Jeg hækler julesokker i lange baner, har haft  bestillinger på på 150 stk.. Er spændt på hvormange jeg når at få lavet inden jul..



Jeg går og sysler lidt med at begynde at lave julesokker i alle mulige udgaver..STORE som små med pynt .af alt hvad hjertet begærer..
Disse sokker vi blive vist herpå og jeg vil,nok oprette en side med dem på facebolok.
Når jeg så  har fået lavet nok,så kan de bestilles og måske kan jeg så også lave pynt efter ønske..glæder mig til at få begyndt og til at kunne viser dem frem..
Men først skal bestillinger på årets julesokker i hus..


Kig forbi jeg elsker jul siden på facebook der er der rigtig mange søde og sjover ideer till en kreativ december månede..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar