Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 21. november 2013

Dekorationer på 5 min..

Så fik jeg endelig lavet en lille dekoration,af de hyacinter jeg købte i sidste uge..
Er spændt på hvilke farve de har når de kommer rigtig frem..glæder mig til at stuen får den dejlige duft,som disse små duft bringere giver..
Jeg elsker at lave disse dekorationer,men er også den type, der ikke har tålmodighed,til at skulle bruge,halve og hele timer på det. Men jeg kan godt bruge rigtig megen tid på at finde ud af hvordan, dekorationen skal se id, og hvilke, materialer jeg skal/vil bruge.
Jeg bruger næsten aldrig grand til,mine dekorationer,syntes måske det bliver lidt for julet..
Når jo der  jo der er lige en der skal have gand og alt hvad hjertet begærer at traditionsrig jule udsmykning..
Helt nymodens behøver man jo hellerikke at være..
Når jeg så laver dekorationer, så bruger jeg meget sjældent ler, syntes det er ireterende at arbejde med og hvis man vil genbruge tingene,så er de som regel fuldt af ler..
Jeg bruger som regel alm. Jord eller oasis..
Oasis er nemt at arbejde med og så,kan man bruge friske blomster,og det er jo at foretrække..
( min holdning)
Når jeg nu snakker om dekorationer så er der en der altid,står mit hjerte,meget nær og det er advents dekorationen..
Denne dekoration kan jeg godt,begynde at tænke på midt på sommeren,især hvis jeg ser nogle blomster som jeg rigtig godt kan lide..så som Hortensia..det er min ynglings blomst til dekorationer..jeg tørre den og nogen gange sprøjtemaler jeg dem,sølv eller guld.

I år er det nogle helt spicelle blomster der skal bruges i min adventsdekoration,det er mine roser fra min sølvbryllups dag.. De skal selvfølig sprøjtemales i sølv og så siges der ikke mere lige nu..
 
Oktober/Halloween dekoration..med græskar og små elektriske lamper..



 
November dekoration,med levende lus og igen de små søde lamper..
Fundet tin næsten ingen penge..godt der er en Blokker  (forretning) i Belgien,hvor man kan finde søde og sjove ting, til næsten ingen penge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar