Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 11. november 2013

Mandag igen igen..

Sikke en kold morgen,frosten ligger i græsset,og det er,jo det,første rigtige tegn,på at vinteren er kommet..eller er på trapperne..
Syntes nu ikke helt om det,eller jo det er da hyggeligt nok,men kan nu bedre lide sommer og sol..
Men hver årstid har, sin charme og traditioner..

Når jeg,nu skriver af jeg ikke,syntes om vinter, så er der jo ikke,fordi at jeg ikke kan lide December og julen,snare tvært om..JEGELSKERDECEBEROGJUL  :)





Det kan også ses i det jeg for tiden beskæftiger, mig meget med,nemlig produktionen af,rigtig mange mini jule sokker..(kan bestilles ved  at kontakte mig herpå eller på facebook..)
I det nye år går produktionen igang,med jule sokker/ dåbs sokker ( sokker til en hver lejlighed)i alle størrelser og farver altså sokker med personlig udsmykning... Alt om dette kommer der besked om herpå..samt billeder når der er laver nogle stykker..
Kig forbi jeg elsker jul på facebook,der kan i se sokkerne samt se hvad mange laver for tiden,en rigtig sød side..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar