Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 28. november 2013

Så nærmer vi os December med raske skridt..

Så render November på hæld og vi, nærmer os den månede vi nok kalder hygge måneden..
December er for mig den ultimative hygge månede..
Måneden hvor jeg pynter op og elsker at tænde levende lys
I år må mand og datter,hygge sammen herned i Belgien da jeg tager hjem til Dk d.6.dec..
Jeg skal hjem til mine/vores dejlige unge mennesker..

Jeg har også bestemt mig for at lave en December udfordring.. det vil sige at jeg udfordre mig selv,
til at løbe ..  4 gange om ugen og hver gang 4 km.. min..
altså. 70km I dec.. månede.. ikke en stor opgave,men man skal jo også starte et sted..
alt dette skulle meget gerne blive til 10 km pr gang I løbet af marts/april månede, hvis kroppen altså vil..
alt dett kommer der mere om, hend af vejen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar