Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 30. december 2013

Så kommer der lige lidt igen..
Får trænet en del,men,er nu ikke helt tilfreds..syntes ikke løberiet går som jeg gerne vil have det til at gå,føler mig ikke i hopla og syntes løbebåndet her i fitness World er,utrolig dårligt.virker meget hårdere,end hjemme.
Får dog løbet,men syntes det er urolig træls.
Men så får jeg derimod,trænet rigtig meget styrketræning..hold nu op hvor mine muskler skriger....
Måske også derfor at bentøjet er træt og ømt..
Har jo næsten min egen personlige træner..og hun er ikke sød ved mig 😉😉.. Hun er skrap og der er ingen søde mor..
Håber snart at fremgangen kan spores..



Det kreativ hjørne,er gået lidt i stå..må lige igang igen,syntes jeg er lidt doven,lille Kalles bluse/ frakke skal jo nå at blive færdig..

Er nået endel længer,mangler kun.ca 5/10 cm..så mon ikke,jeg skulle få pindene op af tasken, og få den gjort,færdig..
Selvom det. Jo ikke er aller mest nødvendig med en trøje til ham lige nu..

Hvis det skulle have nogens interesse, så har jeg oprettet en ny gruppe på facebook
Gruppen hedder påskerier,slå en smut forbi.. Og se hvad de kreativ damer finder på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar