Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 20. januar 2014

Hvad skal man tro på..

Puhaaa lidt af en mavepuster..
Træner og spiser,syntes jeg selv rigtig godt..men alligevel,var der et + på 0,4 kg i morges..
Jeg træner ca 6.30 time om ugen..og nu er der måske nogen,der vil sige, jaaaa men er det effektivt..og ja det er det.. Opvarmning ca 25 min på div.. Løbebånd-crossmaskiner eller romaskine..derefter styrketræning, forskellige muskelgrupper..Feks. Dag 1... Ben/mave og derefter resten at kroppen..de resterende dage..og 1. Dag kun med cardio..hvor der evt løbes 5 km..

Min kost er som regel,efter go kuren..godt nok kun kørt i 14 dage..men efter princippet..
Syntes det er rigtig svært,og ved godt selv at jeg er i overgangs alderen og der så skal mere til..

Syntes også der skal være plads til at man gå ud og spiser,en gang imellem og en gang imellem er måske og oftes kun 1 gang om måneden..

Nå men, vi skal videre,og koste hvad det vil..næste uge er der - på kontoen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar