Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 5. januar 2014

Noget nyt skal prøves..

Jeg er nok et af de mennesker der prøver alt hvad,sund mad kan tænkes..
Har snart prøvet alt syntes jeg og der er ikke rigtig noget der har fænget,syntes som regel jeg kærer træt i alt det,besværlige der som regel følger med..
Jeg har nu købt de to bøger af Christian Bitch og Arne ...                 Må sige, det er første gang at jeg her læst de først afsnit af slanke møget uden at føle at det er fup og fiduser..
Føler at man får noget at tænke over og samtidig får det man kalder mad..
Samtidig vil jeg drikke Mie juicer og smoothies.. Da jeg er kommet til at elske min livs elektrisk så meget, at jeg har savnet dem rigtig meget her i jule tiden i Dk..
Nu er jeg så kommet hjem og nu starter vi igen med sund leve stil..


 


Træning 5-7 gange om ugen..nogen dage enda 2 gange om dagen..styrke om morgenen og cardio ( løb-roning..) om aftenen..

 Vil  lige starte med 2 gange træning imorgen..

Her ses dagens sunde juice.. 
Dagens juice..

2grapefrugter med skind..
.. 4store gulerødder.. 2cm ingefær.. 1,5 cm citron..2 rødbeder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar