Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 23. februar 2014

Home sweet home

Så har vi fået vished om at vi skal hjem til sommer..
Først blev jeg rigtig skuffet,da vi havde regnet med at blive forlænget i 1 år.. Der skulle lige, gå nogle dage før jeg havde slugt kamelen,men nu glæder jeg mig helt vildt
Jeg skal hjem og gøre huset Istand, og det skal nok blive godt..

Jeg kan vende hjem til, trygge omgivelser,samt udsigt til at se min dejlige søn og kæreste Rikke ??kors hvor jeg glæder mig til familie hygge og dejlige middage..
Godt nok skal Christine flytte til London,så huset bliver rigtig tomt,men jeg skal love for at London bliver besøgt, op til flere gange om året..

Endelig kan jeg så komme til at leve helt og holdent,efter LCHF princippet hvilket er kørt på slum hernede,da der er nogen ting der er svært at få..
Feks. Kokosfiber..

Jeg glæder mig også til at skulle bruge timer sammen med,venner og familie som vi ikke har se megen til de sidste 5 år...
Så alt i alt bliver det super fedt at komme hjem igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar