Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 16. marts 2014

Endnu en god dag på LCHF

Nu virker det som om, at rytmen er ved at være der,og jeg er ved at have styr,på en del af principperne i LCHF, jeg har selvfølig meget at lære endnu, men syntes selv at det går ganske godt,jeg vejer godt nok min mad, og fører den ind i mit nye hjælpe middel Myfitnesspal.
Jeg er blevet rigtig glad for denne app. Da den er med til at jeg får styr på det jeg spiser.. Jeg må jo så også indrømme at jeg ikke kører LCHF striks.. Jeg syntes personligt at der også skal være plads til et lille stykke chokolade i ny og næ.. Dermed ikke sagt,at det er noget,der står i skabet og venter på at blive spist..
Men jeg  nød de to små stykker jeg spiste i går og det ene lille stykke hertil aften...
Og ved i hvad for en gangs skyld er jeg ikke dep.. Over at have spist dem..
Og det takket være Myfitnesspal.
På myfitnesspal sætter man alt ind hvad du spiser og drikker i løbet af dagen,det kan ses herunder på de to billeder..tror det kan hjælpe mig meget langt af vejen..
Dagens mad i kcal..

Og kaloriefordeling i lagkage udsnit..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar