Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 11. marts 2014

Igang med løb igen..

Må indrømme at mit humør stiger for hver gang jeg får løbet..
Havde nok ikke lige set at jeg skulle,blive rigtig glad for det igen,men glæden er så,småt begyndt at, snige sig ind i dagligdagen.. Nu ser jeg frem til mine små turer,som aligevel, har sneget sig op på min.. 5 km pr gang..og jeg har lige været oppe at snuse til de 7 km.. Noget som jeg ikke har løbet i ca.. 20 år pga.. Dårlige akilessener..det ser nu ud til at, det lykkedes denne gang..
Jubiii..
Kan måske begynde at sætte nogle mål..disse mål skal ikke være højtravende,men nogen jeg kan overskue og få jaaa oplevelser ud af..

Som skrevet før på siden. Drager vi hjemover i. Juni.. Så derfor har jeg lidt i baghoved at det,kunne være sjovt, at slutte eventyret hernede med at kunne løbe 10 km godt nok på løbebånd og gene under timen.. Vi får se.. Men man har jo lov til at have et mål..og et håb..

Jeg vil løbende 😜ligge træningen ind..regner med 3-4 løbeturer om ugen og som skrevet min 5 km pr gang... Det er ikke slemt ud..



 




 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar