Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 17. marts 2014

Øjenåbner og kamelen skal sluges ...

Jaaa så lærte man også det,hold nu op hvor blev jeg overrasket over hvor mange kcal.. Der er i kokosolie... Wohh..og det var så lige her kamelen, skulle sluges.. Ca 800-850 kcal pr 100g. Nøøøøjjj og så skal man stege i det og drikke æggelatte med det,nej tror jeg udskifter kokosolien med smør ved stegning..
Når jeg siger kamelen skulle sluges eller skal sluges,så er det fordi,jeg ikke lige kunne se alle de kcal.i et vægttab..men ved nærmere efter tanke, så er det jo det godt fedstof,og efter lægen så er jeg blevet "lidt" klogere.. Men kamelen er kun halv slugt og jeg kvier mig med at skulle drikke og stege og hvad man nu ellers bruger kokosolien til...

Men her er så den fede æggelatte,der er ca 247 kcal i den..så den skal nydes..


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar