Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 11. marts 2014

LCHF en ny livsstil..

Må indrømme jeg har,hoppet rundt i de forskelligt livsstile, inden for de sidste 3 mdr.. I Dec. Købte jeg to bøger om go kuren og var ret fascineret af dem det første stykke tid..men blev ret hurtig træt af kosten,som jeg syntes blev ensformig og kedelig ret hurtig,så var det at en bekendt fortalte mig om LCHF og min interesse blev vagt,havde hørt om det og havde også prøvet det et stykke tid..uden nogen resultater, overhoved..
Denne gang har jeg besluttet mig for at give set en chance på 6 mdr..da jeg har hørt at, for nogen tager det tid, før vægt tabet begynder, har på nuværende,tidspunkt tab ca. 2,5 kg og smidt ca 27 cm fordelt på hele kroppen.. Så det kan man vidst kun være tilfreds med..
Herpå kan man se hvad det er man skal spise på LCHF..
  

Jeg har været en del rundt på nettet, og snuse, samt kigget i de forskellige grupper på facebook og må da i drømme at nogen går mere op i det end andre,der er nogen der kør efter princippet striks og det må jeg indrømme at er lige i overkanten.. Striks så må man slet ikke få kulhydrater,eller en meget lille mængde,hos mig skal der være plads til et lille stykke chokolade min 70 % eller er 1/2 glas cola... Hvis det er det jeg har lyst til...dermed ikke sagt at jeg springer over hvor gæret er lavest,men at der skal være plads til "lidt" godter en gang imellem..
Jeg har fundet to hjemmesider,hvor jeg finder de fleste af mine måltider..
Det ér www.hjemmehosxenia
Og www.madbanditten det er to rigtige gode sider med rigtig god Info om LCHF og super dejlige opskrifter.. Syntes du/ i skulle kigge forbi de sider hvis, i skulle være blevet nysgerrige..

Jeg prøver så vidt muligt at, skrive hvordan det går, med livsstilen samt motionen..noget der også bliver skrevet op på facebook siden sund mad og fitness..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar