Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 10. april 2014

1000 ting af forholde sig til..

Hold nu op hvor er der meget,man skal forholde sig til,når man skal til og hjem til Danmark igen.
Må i drømme at nogen gange, ville jeg ønske af det hele var overstået..
Der er så mange ting,der skal ordnes,og så er der jo også lige det med at finde et job ,når man kommer hjem..
Lige nu ved jeg bestemt ikke hvad jeg vil... Gad godt at prøve noget helt andet..men hvad skal det så lige være og hvor finder man så lige noget "helt andet " og når man så lige har en ryg,der også skal tages hensyn til..ikke at den driller fortiden,men snare at,jeg skal forholde mig til at job med tunge løft ikke lige,er der jeg skal søge..
Hvis der er nogen der læser dette og måske har en idee,så må i meget gerne skrive det i kommentar, feltet.. Alle ideer vil blive set og tænkt igennem..
Er blevet opfordret til at skrive til nogen jeg kender og måske,der kunne være noget,som vikar eller måske et job på et tidspunkt,man ved jo aldrig..der skal helt sikker skrives nogle uopfordrede ansøgninger,der har før i tiden gevet pote.. Så hvorfor ikke denne gang..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar