Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 3. april 2014

Grøntsagsfladbrød de må prøves fra (frksveske)

Sidder som mange andre aftener  og kigger,på de forskellige LCHF sider, og finder,så denne opskrift på, grøntsagsfladbrød..


Frksveske.blogspot.dk

Fra. Www.frksveske.blogspot.dk herpå finder du.så mange lækre opskrifter,så,slå,en smit forbi.
Jeg ligger lige nogle billeder ind ,når de er prøve bagt og smagt..
Må i drømme jeg er blevet rigtig, glad for denne levestil,spiser ikke pasta,ris og kartofler,det kan smutte med kartoflerne,men de to andre ting undgår jeg..

Må indrømme at de sidste to dage,er der smutter lidt guf, indenbors, i form af chokolade,men føler mig ikke skyldig,som jeg ville have gjort hvis jeg var på kur,for mig er denne livsstil ingen kur,men en anden måde at leve på og,hvis det skal lykkedes,så skal der også,være plads til en smutter en gang imellem..
De sidste par dage har det været,op ad bakke,havd morgen maden angår,har ikke rigtig haft lyst til det,jeg pleje at spise,og jeg ved at hvis, jeg spiser for mange mælkeprodukter så, ses det hurtigt..
Derfor må jeg,tilbage til æggelatten igen..

Håber at andre kan blive lige så glad for denne livsstil som jeg er ved at være..
Vil ligge links til blogs ind herpå en af de nærmeste dage..

Prøv lykken det kan være det også lykkedes for jeg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar