Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 23. april 2014

Jamen så siger jeg det igen.. Wohhh super mad..

Så spiste vi igen en super lækker aftensmad..
Har aldrig i mit liv,været så positiv hvad mad angår, for det første så,smager den SUPER godt..
Og man er mæt længe efter,hvad mere kan man forvente..
Denne gang var det Herregårds kylling fra hjemme hos xenia..
Og det bedste er at hele familien spiser det samme på nær tilbehør, manden og datteren spiser ris-pasta og kartofler,jeg spiser, broccoli-kål-eller bønner.
Jeg er vitterlig blevet hug på det med LCHF..



Fra hjemmehosxenia

Og efter en uge i London,med "normal" mad må jeg,så også lige indrømme,at jeg godt kan mærke forskel, jeg blev hurtigere sulten,på alm, mad og jeg havde også mere trang til søde sager,noget som jeg ikke har lagt mærke til før..
Der kun en ting at sige..livet skal leves på LCHF måde ..
Og ved i hvad,man kan god få lækre desserter,og guf.. Og det uden at få dårlig samvittighed..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar