Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 21. april 2014

LCHF

Har nu været på ferie og har i løbet af den uge ikke tænkt på LCHF princippet,og må indrømme,at de først par dage havde jeg hovedpine tror det var/er sukkere ,der give den..og må også indrømme at jeg, godt kunne,se og mærke ar jeg fik,væske i kroppen.. Nok fordi jeg spiste produkter med mel,det er godt nok vildt at man kan se og føle den forandring,og at den er så stor... Jeg blev oppustet allerede på dag 1.må indrømme at maden,når jeg tænker over det,ikke er/var det værd.. Dermed ikke sagt at, jeg har fortrudt,men at jeg vil, tænke mere over de ting,jeg putter i hoved.. Det var en super dejlig uge,men nu begynder daglig dagen igen..
Det betyder at, der ikke kommer brød,på min tallerken, og at pasta og ris igen er yt..
De næste par dage,bliver nok lidt hårde,men jeg ved jo at der er det,hele værd..
Jeg har bestemt,mig for at jeg ikke er en af dem der skal leve LCHF. Striks..men med et minimum at kulhydrat indtag.. Og det skulle så gerne være med et kulhydrat indtag på ca. 20 g om dagen..
De første par dage vil jeg støtte mig til myfitnesspal..den er god at støtte sig til..
Jeg brugte den meget i begyndelsen,men sprang så lidt fra..nu er det tid til at bruge den igen,da den er en god indikator for hvad du putter i hoved..
Så,nu kører vi derud af igen..dog lige med et minus,og det er at min ryg,lige har sagt fra,så træne,det kan jeg ikke de næste par dage eller ugen ud..årsagen er desvær at jeg ikke kan gå så mange timer som vi gjorde i London,Ikke ironisk ment,men med et sammenfald i ryggen,så kan jeg mærke det når jeg går,så mange timer som vi gjorde,samt med en seng så blød som smør,det gør det heller ikke bedre..
Når men,det er der ikke meget,at gøre ved,andet end at glæde sig over at man,kan så mange andre ting..og at livet stadigvæk er ganske godt..

Sådan ser jeg ud lige nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar