Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 30. april 2014

Lækker mad

Det er godt nok rigtig mange år,siden jeg sidst kan huske at jeg,syntes det var sjovt at skulle finde på noget at lave til aftensmad,ok ok jeg brokker mig,nogen gange over at de to andre ikke, kommer med ideer..men så er det jo godt at jeg har så gode blog's,sider som jeg sværger til..
Den jeg sværger mest til er nok,hjemme hos Xenia. (www.hjemmehosxenia) det er simpelt hend,SIDEN.
Og så er der også Madbanditten.. (Www.madbanditten.dk)
I den nærmeste tid vil jeg lave en liste over de retter som jeg syntes bedst om,og jeg vil selvfølig henvise til bloggen.. Og give min mening om maden..

I aften står den på Chicken parmesan den opskrift finder du på www.hjemmejosxenia.dk
Glæder mig helt vildt til at smage den..

Igår spiste vi chili marineret laks..den opskrift findes både på hjemme hos Xenia og Madbanditten..
Der er en lille variant..har prøvet dem begge og denne gang vandt Madbanditten's pga. Der er
Ingefærjuice i og det giver lige et extra pift..det er helt sikkert en ret som vi vil komme til at spise i ny og næ.. Hvis jeg selv skulle sige det så kunne det godt gå hend og blive, en ynglings ret.altså for mig..
Desvære ingen billede..



Chicken Parmesan.
Her er så min version 
Her er så Chicken Parmesan .. Dog lavet med kylling i  tern..kan kun sige at det smagt rigtig godt og det er bestemt ikke sidste gang ,denne ret  er lavet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar