Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 29. april 2014

Nåede da lidt i dag..

Jamen det går  stille og rolig, fremad, med mit evigheds projekt som snart,er færdigt..
Hold nu op,det skal fejres..kun ca. 15 år om denne cardigan..jeg må indrømme at den har været fremme rigtig mange gange,og jeg har ikke haft lyst og energi til,at finde id af,hvor i mønstret jeg var. nået til.men så,så,og læste jeg om alle de andre der hved halv døde projekter liggende og så,var der, Jeg tog mig sammen og fik talt mig frem til hvor jeg var,og tænk nu er jeg igang, med ærmerne og jeg tror jeg kan nå den aftale jeg har med min svigerinde om at cardiganen skal med til familieweekend..den er ikke syet sammen eller klippet op,for det tør jeg ikke,måske Mette vil,hjælpe mig den weekend??Det håber jeg please Mette..


Mit evigheds projekt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar