Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 2. april 2014

Nedtælling til hjemflytning..

Så er der snart kun 12 uger til at, vi atter har en adresse i Dk igen..
Lige nu er alt vildt forvirring..
Ingen beskeder går vejen gennem os,vi er de sidste der får dem..men bedre sent en aldrig,er der jo et ordsprog der hedder..
Imorgen kommer flytte firmaet og kigger på hvor stor en flyttevogn der skal bruges haha..
Der er dog nogen ting der ikke kommer, med hjem..
Må indrømme at jeg, er urolig indvendig,men sådan er Jeg jo..
Jeg skal nok lade være med at tænke, på alle de ting der skal ske..jøsses.
Det vi ved lige nu er at, vi er ude af huset hernede den 15.juli
Dermed sagt så, er flyttevognen på vej mod Dk,eller har været på gammel skolevej med godset..
Vi får se..


Puha.. Der er mange ting jeg skal forholde mig til..
Pakning af personlige ting.
Ording af hus i Dk.
Christines eksamen og indskrivningen i Uk

Måske derfor at jeg har meget nemt til tårer lige nu..
En ting jeg glæder mig meget til er at komme,hjem til min dejlige søn og svigerdatter..lyder forkert svigerdatter,men der er vel ikke et andet ord,der ikke lydder så gammeldags..??.

Mit hoved summer at alle mulige og umulige ting..
Hvad skal jeg når jeg kommer hjem, og hvor skal det være.. Hmmm (arbejde) og er det muligt at få noget at rive i ?..og nej der er ikke lige meget hvad det er..
Man har vel lov til at være lidt kræsen,eller hvad..
Men jeg bliver jo nødtil at være posetiv og imødekommende ..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar