Forever F.I.T

Forever F.I.T

lørdag den 26. april 2014

Så småt begyndt at tænke hjem flytning..

Er då småt begyndt at tænke hjemflytning..
Der bliver jo også lidt anderledes da, jeg og Christine,bliver i da efter familie weekenden 23/6..
Derfor skal der jo pakkes lidt..nogle kasser bliver det jo nok til..sf lidt af hvert,alt fra tøj til bestik-gryder-pander-og hvad vi nu eller finder på at proppe i kasserne..

Elsker sjove-flotte og skøre krus og kopper..

Manden åbner en dag skabet med krus og kopper,rystet på,hoved og siger, nogen af den kan da godt smides ud,jeg ser vantro på ham og siger højt er du gal..
Han griner og siger ikke mere..
Jeg ville ikke vide hvilke jeg skulle smide ud..åndssvagt..ja men jeg syntes de er sjove og søde..kopper og krus kan man ikke gå ned på VEL..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar