Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 9. april 2014

Smuk morgen..

Smuk men kold morgen..
Ved ikke rigtigt hvad,dagen byder,andet end at der kommer en og gerne skulle lave vores, vaskemaskinen?
Christine er syg,med ondt i halse,bihulebetændelse,samt noget med ørene,øvøv håber hun snart er ovenpå igen..
Ellers så tror jeg,at jeg vil strikke lidt på evig projekt ,den skal jo være færdig ti 22 juni..


Mit evigheds projekt...





En anden ting som jeg meget,gerne vil have gang i er,noget med motion og især løb og styrketræning,da det er en ret stor del af mit liv..
Kosten er også,blevet en ret stor del af min hverdag,jeg er gået hend og blevet,megen stor til hænger af, LCHF..princippet,må indrømme at jeg i starten,var meget skeptisk,men er blevet rigtig glad,for det,har lige haft nogle dag,hvor jeg røg lidt ud af rytmen,og må indrømme at jeg straks kunne mærke,sulten og at min mave,igen blev oppustet og kroppen,mere iretabel,hvis man kan sige det..
Derfor er der kun en ven og der er tilbage til det nye liv hvor,humøret og mad glæden igen er der..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar