Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 9. april 2014

Sukker ikke sukker

Så sidder man og ser go' morgen Danmark..et indslag om sukker,hvor det det dog,ireterende at se på,hvorfor skal man bankes i hoved med alt det der... Syntes nogen gange at de gør folk mere forvirret end der er gavnligt..så må man spise det så må man ikke..
Jeg tror selv at sukker indtage med måde er meter sundt,end kunstig sødemiddel,og det stevia de snakker om smager bare ikke godt,så,alt med måde..
Man skal jo heller ikke gå hen og gøre liver til et Helvet..
Jeg selv spiser ikke ret meget,sukker,så at sige putter jeg ikke sukker på noget jeg spiser,hvis jeg bruger noget er det sirup (agave) og jeg spiser da også chokolade men helst den på 75% ..
Før i tiden var jeg selv,en af dem der,prøvede alt,nyt...men nu er jeg faldet til ro og spier nu efter LCHF og mit blodsukkeret er blevet meget mere stabilt..midt indtag af kulhydrater er også faldet drastisk,og jeg har fået det meget bedre..men min dag går ikke under hvis der skulle ryge noget sødt ned...
Som skrevet længere oppe så tror jeg selv på alt med måde.. Lyt til din krop og du vil få det,meget bedre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar