Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 5. maj 2014

En rigtig mandag

Det er vist det man kalder en rigtig mandag,kunne ikke falde i søvn i aftes, og var så ikke ret meget værd hertil morgen.
Hader når man føler sig træt og aligevel ikke kan sove. Og nu er det jo sådan at jeg er så priviligeret at jeg godt kunne sove en time længere hvis jeg altså bare havde kunnet.
Nå men sådan en dag, er det åbenbart i dag.
Inden længe skal trænings tøjet findes frem,men kors hvor jeg ikke gidder, ryggen er heller ikke helt ok og humøret driver lidt gæk med mig fortiden..
Nå, det er der jo kun en der kan lave om på og det er jo mig selv..
Så en rigtig god omgang morgenmad,det hjalp.. Scrampeltægs/bacon og rødpeberfrugt samt mandler, det kan humøret kun blive godt af..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar