Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 4. maj 2014

Mad glæde..

Som jeg nok har skrevet i flere af mine indlæg om LCHF..så er jeg blevet helt vild med denne form for kost omlægning..
Har aldrig troet at jeg skulle blive så glad, for min mad..før i tiden spiste jeg og var så trist til
Mode bagefter, nu er humøret rigtig højt og glæden ved at spise stor..
Hvis nogen havde sagt det til mig for et par mdr. Siden, så havde jeg nok rystet på hoved af dem..at jeg skulle blive glad for mad og at jeg skulle kunne spise uden at hjernen kørte på om hvor meget jeg nu havde spist, det havde jeg aldrig troet skulle overgå mig..jubiiii jeg kan nyde min mad og havde det FEDT bagefter.. UTROLIGT..
Jeg er og bliver fyldt med gode ideer hver dag og når jeg tænker over det håber jeg på at komme på sjove ideer til maden med tiden....vi får se..
Når jeg siger jeg lever efter LCHF. Så betyder det ikke at jeg lever striks ... Jeg lever med et minimum af indtagning af kulhydrater..jeg er meget opmærksom på hvad jeg spiser i hverdagen, men hvis vi som igår får gæster, så ryger der lidt ned, Feks kage..men selv middagen er på LCHF princip..
Ingen pasta-brød-osv.. Og det går ganske godt med masser af salater, dog uden grøntsager der vokser under jorden.. Og ved i hvad man kan lave noget så skønne salater og andet tilbehør.. Så det er bare om at holde skruen i vandet..
Nogen vil nok sige at der mangler en del,når man ikke spiser det normalt kulhydratfyldte tilbehør, men jeg savner det nu ikke. jeg spiser istedet for blomkålsris, og anden salat... Hvis jeg tager brød og pasta, kan jeg dagen efter se om mærke det i mave. rumlen og oppustethed..så derfor undgår jeg det..
Alt i alt så har LCHF kun har god indflydelse på mig og mit liv..håber det kan inspirerer andre..
God søndag til jer derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar