Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 12. maj 2014

Mandag morgen og humøret er højt..

Jamen kan kun sige det igen,når nej det har kun været i mine tanker, tusinde tak Erling Hyldgaard for at skubbe mig i den rigtige retning.
Det lille skub har gjort at jeg nu er blevet rigtig glad for min mad, noget jeg ikke har været i mange år, LCHF princippet, troede jeg slet ikke på, i begyndelsen, for at sige, jeg grinte lidt,  så megen smør så megen piskefløde og så er det tilladt, ja, nogengange tror man det er løgn.men en ting man kan sige er det smager himmelsk, og man er mæt.
Og når man så her begivet sig ind i dette univers, så vælter det frem med super lækre blogs, har lige funder en og det er, LCHF-hverdag. Det er bare en super blog. Og det er en af mange, som jeg kig på næsten hverdag,  jeg har også ander favoritter og det er madbanditten, og hjemmehosxenia..
Hvis du er ny i LCHF så slå en smut forbi disse blogs, her lærer du en masse og finder inspiration til næsten alle måltider.
Madbanditten/ Jane    Har jo også bøger.har lige været så heldig at få fat i en af dem i Netto.. Whuuuu jeg glæder mig til jeg kommer hjem, og skal til at lave noget fra den..
Så til jer der er skeptiske, se at kom igang, det virker og du vil elske maden..


Disse bøger er et must have ,tjek på Madbanditten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar