Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 15. maj 2014

pakning.. Hvor er nu ???

jeg som sagt/skrevet så små, begyndet at pakke mit værelse ned, troede det var en god ide, men jeg burde have vidst bedre, jeg burde kende mig selv så godt at jeg, ville vide at jeg ville komme på den fobandet ide at jeg ikke have fået pakke alt ned og måske en ting er/var røge forker ud..
jeg er en person det tænker meget over tingene nogen gange for meget.
og det er det jeg skal til at arbejde med, denne opgave at pakke mine ting ned, I god tid er måske en god øvelse.
en praktisk øvelse hvor jeg bliver nødtil at, stole på hvad jeg, gjorde dagen før, en øvelse hvor jeg er nødtil at give slip og vente til kasserne kommer hjem og jeg kan tjekke..
inderst inde ved jeg jo godt at jeg har pakket det hele ned og tigene er der..
selve pakninger går stille og roligt fremad, kasserne hober sig op og man tænker, hvor har man mange unødige ting, men jeg kan, bare ikke kan smide dem ud. (måske lidt af en samler). Nej slet ikke..


Det hober sig op

Flytte rod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar