Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 8. juni 2014

Hjem flytnings fasen i skarpt trav.. 14 dage og vi er hjemme igen..

Som skrevet i mit sidste indlæg, så er vi godt igang med, at pakke og igang med de sidste 14. Dage af vores tid i Belgien..
Når jeg tænker tilbage så er de 5 år som vi har været, ude fløjet afsted, kan stadigvæk, se Christopher stå i garagen og vinke, da vi kørte mod vores formodet 4 års eventyr i UK.
Vores dejlige hus i Hillingdon.

Dette eventyr blev, et meget kort, med dejligt bekendtskab, et bekendtskab, med dejlige naboer, som vi stadigvæk her kontakt med.. Hvis jeg selv havde skulle bestemme, så var vi blevet i Uk og vendt hjem efter de normale 4 år.
Vi har haft 4 godt år her i Belgien, men det er bestemt, ikke det samme som Uk (London).
Menneskerne hernede er slet ikke lige så imødekommende som i Uk.
Hvis man ikke lige kan fransk så er det ikke lige nemt, jeg prøvede at lære fransk, men forklarede at jeg skulle brug hverdagsliv fransk og ikke skole fransk, det mente damen ikke var en god ide og så,bestemte jeg mig for at slutte dette kursus.. Hvad skal jeg dog bruge skriftlig fransk til, jeg skulle bruger mit franske til at gå i byen og evt. Snakke med naboerne.. Altså hverdagsliv fransk..

Hygge i Ohain

Sidder lige nu og kan ikke rigtig forstå at jeg skal hjem til,mit hus i Dk, jeg skal hjem til en ganske almindelig hverdag,  og det bliver da noget ganske andet,  hernede har jeg kunne gøre hvad jeg ville, træne tabe en tur i byen, hygge mig med, en dejlig veninde, der desværre to hjem for to år siden, men nu komme vi så, og så håber jeg på At tage kontakten op til  3 dejlige kvindemensker..  Dem har jeg haft kontakt med on off i årene..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar