Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 15. juni 2014

Kost sat på standby / hygge den sidste tid..

Ja så må man jo krybe til korset, og i drømme at man, ikke lige kan klarer alt på, samme tid, jeg kan ikke, selvom jeg gerne ville..
Kosten går lidt på,må, og få, da der hele tiden sker, noget, afskeds middag , graduation, venne aftener osv,osv, sådan er det jo når man skal hjem, derfor har jeg valgt at gå stille og roligt med kosten , og så gi den fuld gas igen når vi er kommet hjem og der er kommet ro på, der med ikke sagt, at det ryger  skidt og skrammel indenbors, men der er da røget, meget mere brød end godt er ned, desserter med sukker erogså spist og jeg skal da, lige love for at det giver hovedpine dagen efter, når man ellers, ikke har spist ret mange kulhydrater og nærmest ingen sukker..
Men en ting er jo sikkert og det, er jeg ved hvordan, man kommer tilbage..
Når, man skal sige det med andre ord så,sker der alt for meget, lige nu, vi bor nærmest i Flyttekasser, og skal det, den næste mdrs. Tid, vi rykker teltpælene op næste søndag og drager hjem, noget vi glæder os meget til, den først lille månede, er Christine og jeg alene hjemme, Torben skal lige herned og færdigøre, sit arbejde og vender så snuden hjem den 31/7..
I går havde vi De Danske golfer på besøg, efter årets golfmatch, spm afsluttes i dag..super hyggelig aften med dejlige mennesker, jeg kunne desvære ikke spille pga. Min dumme ryg..trals dosk og hvad man nu eller kan bruge af Jydske ord..
Men vi skal da lige nå, lidt den sidste uge, Torben og jeg nubber 3 dage i Strasbourg, og Torsdag eller
Fredag kører Christine og jeg LIGE en smut over grænsen til Holland, for lige at nubbe det sidste outleth besøg ... I den hjemrejsen.. Skal lige have fyldt deportere op (griner) som om vi mangler noget, måske lige lidt træningstøj, toppe, tights, og hvad man nu ellers skal bruge, når træningen igen ligges i faste rammer, kors hvor jeg glæder mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar