Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 24. juni 2014

Så er vi hjemme..


 Så er vi landet godt i vores hus i DK..
De sidste to dagen har stået i nedrivning af tapet, mine hænder er helt tørre og generer lidt, da jeg ikke har nogen håndøres med.. Det må,købes imorgen..
Stuen er nu klar til at blive tapetseret, så forhåbentlig, er stuen klar til møblerne kommer omk. Den 10-11 juli..
Kors hvor tager det dog, lang tid af istandsætte, en stue, man tror at man, har rigeligt med tid, når man startet, men nej, tiden flyver af sted, troede vi kunne nå både, stue og køkken all rummet men, det kan ikke lade sig gøre.. Ihverttilfællede  , ikke medens Torben er hjemme..
Glæder mit til at se det færdige resultat..


Igang med istandsættelse af huset i Vrold..

Ende væggen i køkken allrumme, skal se sådan ud..

1 kommentar:

  1. Jeg håber du er glad for at vende hjem til DK igen Charlotte og byder dig hjertelig velkommen HJEM <3 Din kreativitet kan ingen hænge noget op på og jeg kan se det er lidt af et arbejde du er kommet på herhjemme nu. Rigtig god arbejdslyst og vi glæder os til at se det færdige resultat <3 kram June

    SvarSlet