Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 1. juni 2014

Søndag morgen og pandekager.

Søndag morgen/formiddag og familien ville have amerikanske pandekager, ahhh dem elsker jeg jo, havd stiller man så op, jo man går ind på hjemmehosxenia og finder hendes opskrift på pandekagerne, men så fik jeg lige et problem, jeg havde ingen hytteost, havd gør jeg så, bliver lige lidt kreativ, finder bøtterne med Philidelphia og vupti, så fik jeg de skønneste "amerikanske pandekager"
De smagte rigtig godt, nogen jeg helt bestemt vil lave igen..
Jeg lavede kun halv portion.

Jeg brugte:

2 æg
125 gPhilidelphia
1 spk. Protein pulver
1,5 spk. Loppefrøsakaller
1 stave stevia

Pisk æg og Philadelphia godt sammen tilsæt resten af ingridienserne, og lad dejen stå 10-15 min.
Steg pandekagerne i kokosolie eller smør..

Serveres med dit valg at tilbehør.. Jeg fik bacon og på 2 små smurte jeg hasselnødecrem fra Stevia..




Hasselnødecrem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar