Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 8. juni 2014

Træning.. Så prøves der igen..

Så er det vidst tid, til at prøve at komme igang igen..
Efter ca. 6 uger hvor ryggen har drillet, og jeg sådan set ikke har kunnet træne, uden bagefter at have smerter, må indrømme at man går og bliver rastløs, og måske også lidt doven..
Imorgen startes der så, stille og roligt op igen, med en lille løbetur på ca. 4 km.. Tror det bliver 6 min løb 1.30 Mins. Gang for bare at komme igang..

Håber så at kunne putte lidt på igennem de næste par uger..
Måske der vil komme en Challenge i næste mdr.. Det vil der blive skrevet, mere om når tid nærmer sig, hvis der er nogen det vil være med så, skriv lige en kommentar..
Kunne være rigtig sjovt hvis vi var nogle stykker, der kunne opildne hinanden..
Trænings program og processen i sig selv vil komme på senere..

De næste 2-3 uger regner jeg med at løbe hver anden dag.. Max 4 km og derefter vil træningen stille og roligt blive længere og hurtigere..
En gammel max regel for øgning at træningen er 10 %pr. Uge..på den måde vil du udgå, overbelastnings skader, nogen vil måske syntes at det lyder af lidt, men jeg taler af erfaring og mange års træning til marathon og 10 km..
Hvis du har spørgsmål, kan det være jeg kan svare på dem..
Håber det vil vække interesse hos nogen af jer..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar