Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 16. juli 2014

Håber snart der er lys for enden af tundlen..

Puhaaaa syntes skisme, det flytteri trækker, en vis del ud af legemet..
Kan næsten synge omkvædet fra julesangen.. Pakke ud og pakke ind... Hvor er der dog meget, og hvor har man samlet meget, i løbet af de 5 år... Man tænker jo ikke just på, det med pladsen når man bor i et hus på 270+kvm.. Men når man så kommer hjem til et lille put hus på 148 kvm.. Så rækker pladsen JO ikke WHAT....
Og slet ikke når et rum/værelse er fyldt op med skabe der,skal samles og ind i soveværelset, og manden stadigvæk befinder sig i Bruxelles..
Hele mit værelse eller det der, engang skal blive mit værelse,e fyldt med, skabe, seng og kasser,.. Men på et tidspunkt, bliver det vel mit værelse, ser frem til det....
Tror aldrig jeg har smidt då meget id, nogen siger sæt det på, gratis et eller andet, og så kommer folk, efter der, men nej det, har jeg ikke tålmodighed til..DET SKAL UD.. Nu er der endelig tagt hild på bylden, normalt har jeg, det rigtig skidt, med st smide ting ud, nu skal det være, eller kan vi ikke være i huset.. Laver bunker med, ud, ved ikke rigtigt, gemme.. Og så lige meget i tvivl..


Det bliver, bedre dag for dag...men mit værelse, bliver ikke færdig foreløbig...




 
Så tager man så lige en pause for kasserne, og rykker om i badeværelset...fandt så ud af at, håndklædehålderen, kan bruges som hylde... Fantasien sætter ingen grænse..

Fra håndklæder holder,til hylde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar