Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 4. juli 2014

Lækker lækkert super oven på..

Så kører det som på skinner igen..
Kosten lagt i rammer, og humøret er helt i top..hvad mere kan man, ønske sig ???.
Maden er rigtig god og man er ikke sulten, glæder sig bare til næste måltid, hvis man altså husker at spise, for sulten er man bestemt ikke..
Glæder mig helt vildt til morgenmad hver morgen, også selvom, tilberedningen nogengange er større end førhen.. ( har ligee spist vafler med flødeskum mums) se billede


Kanel vafler med knas og flødeskum..




Nårrrr jo lige en ny ryg, men det er måske lige lovligt meget at ønske..
Selvom jeg dagligt har ondt,i ryggen så er livet, nu ganske godt, er rigtig glad for at være, hjemme,det er ligesom om, jeg har fundet roen i kroppen, dermed ikke sagt at, jeg ikke har været glad for at være udsendt i 5 år, men på en eller anden måde, så har det alligevel, påvirket mig, på sådan en måde at humøret nogen gange var langt nede, måske jeg har skubbet, savnet af familien, væk og bare levet med savnet, nu er der ro på og kroppen virker ikke så stresset..

Vi har gang i mange ting i huset, det ser lidt rodet ud, men det bliver super fedt, flyttevognen, kommer på fredag, jeg glæder mig vildt..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar