Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 20. juli 2014

Søndag morgen...

Søndag morgen vågner omk. 6.45 og der er stegende hedt i soveværelset, prøver på at, sove igen, vender og drejer mig, bliver til sidst enig, med mig selv om at, stå op og gå, en morgentur, med hundene, inden det er alt for varmt.. Kun 20g kl 07.30.. Ikke værst..


Nubber så,lige, dagens morgenmad, en æggelatte, som jeg er blevet rigtig glad for..


Medens jeg skriver kan jeg, lytte til humlebiens, summe over fra, krydderurter. Det er ganske afslappende og lyden af den danske sommet..
Lige om list, skal datteren vækkes, og så går turen til Saksild strand...hvor en vandtur og den første i år, står øverst på to doo liste, tror jeg nubber, liggestolen med og så lige strikketøjet, man skulle jo nødigt spilde tiden 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar