Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 7. september 2014

Hænger lidt i koderne..

Syntes jeg hænger lidt.. I dag
Har svært ved af samle mig og tage mig sammen til noget..
Efter 4 1/2 dag på ægge faste, var vi ude igår og spise..må i drømme af det ikke loge var LCHF.. Lidt kartoffel og kage.. Men eller en dejlig nøgleår med bearnaise..
Der hygges max de næste 14 dage..
For om 14 dage drager Christine til London..må indrømme at, lige nu føles det vildt underligt, samt jeg ikke helt fatter at hun skal være så lang hjemme fra..
Kommer s.. Til sf savne dig Cicce..
Din sang i badeværelset og dit ubeskrivelige dejlige grin, og især når du får  et af dine grine flip..
Gudme lov er Skype opfundet og billige flybilletter kan købes, og så er London jo et super lækkert sted..

Når men livet, går videre og vejen til London er ikke lang.. Ca 3 timer så vil vi kunne ses, det er jo ikke noget problem..

Nu vil jeg så lige hækle nogle lapper til Christines tæppe, det når ikke at blive færdigt inden, hun drager afsted, for der skal hækles 306 og det er lige i over kanten på 14 dage.. 
Status nu er ca.45 stk.



Sengetæpper.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar