Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 12. januar 2015

Der er lidt lige som om det hænger lidt herinde..

Tiden går og går bare lige for tiden, og jeg ved ikke rigtig med hvad..
Jeg får dog strikket en masse sokker, og de sendes, så videre til en trofast ejer, der elsker hjemme strikkede sokker...
Et par hygge sokker tilChristine

Sokker til Anne (gummistøvlesokker)
Ses på instergram  sokkelotte..

Christine er stadigvæk hjemme, go det er vild skønt, men nu tager hun så afsted næste mandag. Det bliver underligt at skulle sende hende afsted igen, og ikke rigtig vide hvornår vi ses igen, nok ikk før, foråret. Og det er langt ude i fremtiden...

Arbejds situationen ser ikke anderledes ud... Det er svært, at finde noget, især når der er begrænsninger, det vil sige ikke vuggestue og bh.. Og nær der så endelig er noget så, vil de have erfaring, og der er jo ikke altid men har det, men søger nu alligevel, for hvis de allesammen vil have nogen med erfaringer så, er vi jo nogen der aldrig får erfaring og det er skisme skidt...

Så hvis nogen af jer, evt..mangler en med kridt i, så står jeg til rådighed.. Næsten alt er velkomment.. Hvis der skulle være nogen der vil kontakte mig så skriv herpå eller kontakt mig på facebook.. Under Charlotte Kjærulff eller på cgk1963@hotmail.co.uk




Ingen kommentarer:

Send en kommentar