Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 10. september 2015

Kreativ komsammen...

Syntes ligesom om,Tingene går lidt træt, fortiden..
Det er som om, jeg ikke rigtig kan komme i omdrejninger, og så,aligevel ikke..
Vil så mange kreative ting, men kan ikke rigtig finde rytmen, kan ikke finde ro i en  ting af gangen, vimser rundt og laver lidt her og lidt der...
Syntes faktisk der er lidt trals..
Godt man snart skal på 14.dages dejlig ferie til Rhodos.. Glæder mig helt vild og jo strikketøjet skal selvfølig med..
For tiden ligger,der ret mange ufo'er her i hjemmet, bluser,sokker,tæpper,syting,(toilettasker-punge)...
Og nok lidt flere ting..
Tror jeg mangler lidt indspark fra andre kreative kvinder...
Derfor har jeg tænkt mig at lave nogle kreative dage/aftener hjemme hos mig med start i midt oktober..
Hvis du gerne vivl være med så er du mere end velkommen.. Tror jeg kan få plads til ca 8-10 kreative kvinder... Hvor der er hjerterum er det altid plads til en til..
Hvid det skulle vise sig at blive en susse så er planen at lave kreativ hygge 1 gang om måneden.. Alt efter lyst måske ofterer..
Der er ingen regler for hvad man medbringer.. Jeg har en symaskine somosa kan bruges.. Så kom frit frem og vær med i hyggen...


Cardigan til cicce



Hyggesokker 


Dette skulle gerne blive til toilettasker/punge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar